Κυριακή, Φεβρουαρίου 08, 2009

Mylene Farmer -- Dessine moi un mouton (LIVE, Mylenium Tour)

που σημαίνει: Σχεδίασέ μου 1 πρόβατο.

Σήμερα δεν έχει ιστορίες και χάσιμο χρόνου εδώ. Μόνο μια προτροπή, τον χρόνο που κερδίσατε... από εδώ.... και από εκεί.... φλερτάρετε! ;-)

Dessine-moi un mouton!



ΥΣ. γιατί είμαι και μονίμως ξεχασιάρα....
το βραβείο μου στην πιο ταξιδιάρα ψυχή που περιφέρεται.
Ποια είναι; Ρίχτε μια ματιά εδώ.
Ζουζού... σημασία δεν έχει το βραβείο... να το θυμάσαι ΑΛΛΑ ο χαβαλές γίνεται στο λόγο των ευχαριστηρίων! :) ΛΟΓΟ! ΛΟΓΟ! ΛΟΓΟ!

(Είσαι η πιο ταξιδιάρα που έχω γνωρίσει στη ζωή μου και σε πάω απίστευτα! Κύλησε ο ντέτζερης και βρήκε το καπάκι! -και ας σαπίζω στον καναπέ-) ΛΟΓΟ! ΛΟΓΟ! ΛΟΓΟ!

και δεν θα μπορούσα να ξεχάσω στιγμή τις κολασμένες συνταγές που με έχουν κάνει να υποφέρω ξανά και ξανά. Θεία, σε νοιάζομαι. Να το ξέρεις. Και το εννοώ και ας χάνομαι. Χαμένο κορμί είμαι, τι περιμένεις;
Ένα ακόμα βραβείο για σένα, για μια υπόσχεση. Του χρόνου να θέλουμε ακόμα να το δώσει ο ένας στον άλλον! :P

Τιμή μου που σας έχω γνωρίσει...
και σας διαβάζω.... και κάθε σας ανάρτηση είναι ακόμα μια έκπληξη κάθε φορά, που με κάνει να γυρνώ πίσω ζητώντας και άλλο :)

Φιλί

7 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

μπράβο και για το βραβείο
μπράβο και για τις-τους φίλους σου!

καλη βδομαδα και παντα τετοια!!

Spark D' Ark είπε...

καλή εβδομάδα και σε σένα :)

οι βραβευθέντες δεν ειδοποιήθηκαν να παραλάβουν τα βραβεία τους... οπότε μείναμε οι 2 μας με την σαμπάνια :)

Μαριλένα είπε...

δεν πειράζει: αυριο θα έρθουν :))

Adamantia είπε...

Sparkoula mou χθες δεν το ανοιξα καθολου και το διαβασα μολις σημερα και σε ευχαριστω οσο δεν φανταζεσαι, γιατι το μεγαλυτερο βραβειο ειναι οτι υπαρχεις καπου για μενα οποτε σε χρειαζομαι και αυτο ειναι το πιο σπανιο και ακριβο απ' ολα.
Ο ευχαριστηριος λογος θα δωθει δημοσιως σε ποστ και οχι μονο...
Ρουφηχτα πολλα φιλια.

Ένδειξη ζωής είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=vQnjmL2ZucU
Αυτό Σπαρκούλα έχει καλούτσικη προφορά αλλά είναι λίγο γρήγορο.

Επίσης από τον Alan Cummings:
http://www.youtube.com/watch?v=DGoNb9JUhVo
που αν και Σκωτσέζος, εμένα δεν μου αρέσει και πολύ η προφορά του. Έχει επηρεαστεί πολύ και πολλές καταλήξεις του ακούγονται αγγλικότατες.
Ελπίζω να σου αρέσουν όμως
Αν βρω κάτι ακόμα θα σφυριξω κλέφτικα :)

Spark D' Ark είπε...

τελικά Εμφανίστηκε.. η μία.. την άλλη θα την περιμένω... και θα την περιμένω... και θα τρώω σοκολατάκια μέχρι να έλθει

αδαμαντία... καλός ο λόγος... but you can do better than that! (να μην σε πιέσω για αναρτήσεις και εγώ)

και ένδειξη... ή απόδειξη ζωής:)
ευχαριστώ!

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΙ ΓΛΥΚΟ ΖΑΧΑΡΩΤΟ!