Τρίτη, Ιουνίου 24, 2008

Αν στόλιζα την ψυχή μου με γραμματόσημα και την έστελνα ταξίδι, θα έβρισκες λίγο χρόνο να την αγαπήσεις?


Αν διαλέξω ένα ψευδεπίγραφο όνομα, σύστημα πολυτονικό και βγω στην πρωινή αναφορά, θα με ακούσεις να φωνάζω παρών;

Θοδωρής Βοριάς

Νυχτερινές επιπλοκές

Ποιήματα

Εκδόσεις Ερωδιός

Παίζω κρυφτό ανάμεσα στις σελίδες σου, ψάχνω με το τυφλό μου χέρι στον φάκελο μήπως στέκει κρυμμένο κάποιο μυστικό.

Το πήρα το βιβλίο σου Θοδωρή. Ήρθε και με βρήκε στο δεύτερο μας ραντεβού.

«Κρυφτό

Από μικροί παίζαμε κρυφτό

Ακόμα ψάχνουν να μας βρουν

Στους δρόμους οι περαστικοί.

Κι απόψε σ’ αγκαλιάζω σιωπηλά

Μες στον κρυψώνα μας

-κανείς δεν υποπτεύεται,

Δε σκέφτεται να ξεφυλλίσει ένα βιβλίο

Με ιστορίες εκτός θέματος.

Στη σελίδα τριάντα οχτώ

Τόλμησα να βγάλω για λίγο

Την καθημερινή χλωμή μου προσωπίδα

-με τα χρόνια είχε επίμονα κολλήσει.

Στη σελίδα τριάντα οχτώ

Σε φίλησα με τ’ αληθινά μου χείλη,

Σου μίλησα με τ’ αληθινά μου λόγια,

Σε κοίταξα με τα μάτια της ψυχής μου.

Σε λίγο θ’ αλλάξουμε σελίδα,

Το ‘χουμε καθιερωμένο,

Μη τύχει και καταλάβουνε την κρύπτη μας.

Αλλάζουμε,

Σαν φτάσουμε μια μέρα στον επίλογο,

Θα εγκαταλείψω τη χλωμή μου προσωπίδα,

Λάφυρο, στους περαστικούς

Σε μια παράγραφο πριν από το τέλος

Σςςς… είπες ήδη πολλά. Μας ακούν.

1 σχόλιο:

Spark D' Ark είπε...

Ο Θοδωρής Βοριάς εξέδωσε πρόσφατα την δεύτερη ποιητική συλλογή του με τίτλο «Νυχτερινές Επιπλοκές» στις εκδόσεις Ερωδιός.
Η πρώτη του ποιητική συλλογή με τίτλο «Το τρύπιο ταβάνι» κυκλοφόρησε το 2005 από τον ίδιο εκδοτικό οίκο, μία επιλογή ποιημάτων που τμήμα της είναι ελεύθερα προσβάσιμο στο διαδίκτυο μέσα από τις ιστοσελίδες του (http://vorias.blogspot.com, http://voriastheodore.blogspot.com/, http://ergavorias.blogspot.com/) .
Τρία χρόνια μετά δίνει ξανά ραντεβού και παγιδεύει τα ποιήματά του σε χαρτί και μελάνι. Μια Θεσσαλονίκη σκοτεινή, ερωτική, ματωμένη, μπαίνει στο δρόμο σου. Ένα ξαφνικό νυχτερινό μπλόκο. Κατεβείτε από την ευκολία σας. Τα στοιχεία σας. Εξακρίβωση. Ελάτε μαζί μας. Μην αντισταθείτε. Μπορεί και να σας αρέσει.