Σάββατο, Αυγούστου 02, 2008

Αιμίλιος ΙΙ

Περνάω μπροστά από το σπίτι της. Κόβω ταχύτητα και πλησιάζω στο πεζοδρόμιο. Παρκάρω τη μηχανή και ετοιμάζομαι να κατέβω. Βλέπω τα φώτα στο διαμέρισμά της, είναι σβηστά. Βάζω μπροστά τη μηχανή και φεύγω. Γυρίζω στο διαμέρισμά μου. Ένα παρελθόν αποκηρυγμένο ξεδιπλώνει μπροστά μου εικόνες. Ξεκλειδώνω και μπαίνω στο σπίτι. Η μπαλκονόπορτα στέκει ακόμα ορθάνοιχτη. Τηλεφωνώ στην Μαρία. Δεν το σηκώνει. Πηγαίνω στην κουζίνα και ανοίγω μία μπύρα. Χτυπάει το τηλέφωνο. Δεν το σηκώνω. Απαντά ο τηλεφωνητής. Είναι ο Στέφανος, που ζητά συγγνώμη. Είπε στη Μαρία για τη σχέση μου με την Άννα. Πριν το κλείσει είμαι κάτω στο δρόμο.
Πάω στη μηχανή και βλέπω πως κρατώ στα χέρια μου τα κλειδιά του αυτοκινήτου, μόνο. Είμαι κλειδωμένος έξω από το σπίτι και αυτά είναι τα μόνα κλειδιά μου. Αφήνω τη μηχανή και πάω στο αυτοκίνητο. Ο Στέφανος αποφάσισε να εκδικηθεί. Προσπαθώ να αποφύγω την κίνηση, να προλάβω την Άννα πριν πάει εκεί η Μαρία. Κόκκινο. Φρενάρω απότομα ενώ ο κόσμος με βρίζει και με μουντζώνει. Ψάχνω το κινητό να την ειδοποιήσω αλλά το έχω αφήσει στο σπίτι. Από το δίπλα αυτοκίνητο ακούω μια γνώριμη μουσική. Εκείνη που χορεύαμε αγκαλιασμένοι στην παραλία. Γυρίζω το πρόσωπό μου προς το αυτοκίνητο. Κόρνες βιάζουν την μνήμη. Πράσινο. Ξεκινώ πάλι. Ένας χρόνος – εχθρός μου σφίγγει το χέρι και μου χαμογελά. Τα χαρτιά μοιράστηκαν και τώρα ανοίγουν ένα-ένα σαν σαρκοβόρα λουλούδια. Άννα σήκω από το τραπέζι. Δεν έχεις άλλο χαρτί να παίξεις. Δεν έμεινε τίποτα να ποντάρεις. Θα φροντίσει η Μαρία για αυτό.
Φτάνω στο σπίτι της Άννας. Παρκάρω πρόχειρα και ανεβαίνω στο σπίτι.

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εσείς κυρία μου πρέπει να δουλεύετε για κάποιο κανάλι. Δεν εξηγείται αλλιώς. Τόσες διακοπές για διαφημιστικά μηνύματα πάνω στο καλύτερο. Κι όσο πάει όλο και λιγότερο κείμενο, όλο και περισσότερες διαφημίσεις.
Θα διαμαρτυρηθώ στο ΕΣΡ να σάς επιβάλουν πρόστιμο!

Spark D' Ark είπε...

den doyleyw apla doyleyw ton kosmo :) dystyxws den yparxoyn diafhmistika mhnymata apla h texnologia einai enantion moy kai h dsl moy km makrya moy. prostimo e? nostimo akoygetai? kai tha plhrwsw se eidos?... xmmm... meta tis diakopes gia diafhmiseis ti yparxei? ma fysika h epanalhpsh... na mia sta proxeira ;)

Ανώνυμος είπε...

Σε είδος ε;;; χμμμμ...
Άμα είναι καλό το σήριαλ το ξαναβλέπεις ευχάριστα...

Spark D' Ark είπε...

το ρετιρέ βγαίνει σε μέγεθος "τόλμη και γοητεία" με Bonus την λάμψη και αρνείται να ανέβει..
τόσο το χειρότερο για αυτό ;)
τι κανεις παιδί μου On line σάββατο πρωί; άντε για κανά μπανάκι!!!

ΑΕΚΟΡΑΜΑ είπε...

Κάνω σχέδια για ένα καλοκαίρι...
Με τα μπανάκια του και με τα όλα του :-)

Σχέδια για ένα καλοκαίρι

“…Ζωή μας είναι πάντα ο αποχωρισμός
και η πιο δύσκολη παρουσία.
Τώρα σε ξανασυλλογίζουμαι εδώ,
στην πολυπλόκαμη μητρόπολη.
Όλα τηλεόραση.
Δύσκολα αγγίζεις κάτι από κοντά.
Μέσα στη ζέστη τής ηλεκτρικής νύχτας,
σε μιαν αρράγιστη μοναξιά βυθού,
οι φωταγωγημένοι ουρανοξύστες
δείχνουν τα τζάμια τους γυαλιστερά…”

Γιώργος Σεφέρης - Άνθη της πέτρας

Καλά ντε... θα πάω για μπανάκι... πώς κάνεις έτσι; Έχεις καμιά σχέση με τήν προώθηση τού κρατικού σχεδιασμού για τα μπάνια τού λαού;

ΑΕΚΟΡΑΜΑ είπε...

Σού αρέσει το νεό μου λουκ;

ΑΕΚΟΡΑΜΑ είπε...

Όχι για να δεις πόσο πολυσύνθετος είμαι...
Το έστησα χτες...
spam είπαμε; Να δεις κόσμος εδώ...

Spark D' Ark είπε...

δικέφαλο ε? πάνω + κάτω κεφάλι??? επιτέλους ένας άντρας που βάζει όλα τα κεφάλια στη θέση τους! :P

Spark D' Ark είπε...

Υς. μη με βλέπεις έτσι. Στη δουλειά είμαι ακόμα χειρότερη... ;) Έχω μία τάση να τρομοκρατώ τους ανθρώπους που δεν ξέρουν πότε κάνω πλάκα και πότε σοβαρολογώ... εσύ τι λες, ξέρεις?