Σάββατο, Αυγούστου 09, 2008

Μαρία: Πάρε με μέσα σου να κρυφτώ...

Σου σφίγγω το χέρι και περιμένω. Προσπαθούν να σε σώσουν αλλά δεν σε φροντίζουν. Πονάς; Σε παρακολουθώ και προσπαθώ να μαντέψω. Τι να ήθελες τώρα; Είσαι σαν έναν κρυστάλλινο λουλούδι και φοβάμαι τα ραγίσματά σου. Ακούω τα μηχανήματα. Ρυθμίζουν τις αναπνοές μας.
Για μια στιγμή ξεχνιέμαι και τη βλέπω. Δίπλα σου. Στο δικό της μηχάνημα. Οι γιατροί είναι πάνω της. Είχες άδικο μικρέ μου. Δεν ήταν μόνο αποβολή. Ήταν ταυτόχρονα και εξωμήτριο. Όπως και να γινόταν, ούτε αυτή τη φορά θα γινόσουν πατέρας.
Το μηχάνημά σου τρελαίνεται όπως το δικό της. Ανήσυχοι έρχονται και με πετάνε έξω. Έγινε αυτό που φοβόμουν. Είστε οι δυο σας, μόνοι και πρέπει να λογαριαστείτε.
Βγαίνω από την εντατική και τότε τους βλέπω. Είναι όλοι εδώ. Έχουμε πρεμιέρα. Πρέπει να βγεις. Τουλάχιστον στο τελευταίο χειροκρότημα. Ποτέ δεν υπήρξες αγενής ή ασυνεπής.
Ξεκίνησε...
Ο Χρήστος, η Σπυριδούλα, ο Στέφανος και οι υπόλοιποι στέκονται έξω από την εντατική. Ο Στέφανος με πλησιάζει. Έχει ένα μαυρισμένο μάτι. Ο Χρήστος με αγριοκοιτάζει. Η Σπυριδούλα προσπαθεί να ρωτήσει τον κόσμο, που βγαίνει από την εντατική. Ο Στέφανος με αγκαλιάζει σιωπηλός και πάμε προς τα καθίσματα, που βρίσκονται στο διάδρομο. Τα πάντα σκοτεινιάζουν
Λιποθύμησα. Ξύπνησα σε κάποιο ιατρείο. Μου κάνουν ερωτήσεις που δεν έχω διάθεση να απαντήσω. Με αφήνουν μόνη μου. Επιστρέφουν αργότερα και με πάνε για υπέρηχο. Μου ανακοινώνουν ότι είμαι έγκυος. Λέτε να μην το ήξερα; Ακούω μια καρδιά. Εσύ την ακούς άραγε εκεί που βρίσκεσαι τώρα;
Άκου…

6 σχόλια:

ria είπε...

που είσαι σακάτη?????

Spark D' Ark είπε...

πονάω! καμία πρόταση για το παρακάτω?

ria είπε...

βλέπω ένα ντοκυμαντέρ που μου βρήκε ο ιάσιος και έχει διάρκεια δυο ώρες.

μετά θα σκεφτώ και θα σου πω.

ή καλύτερα αύριο που έχει εφημερία πάλι και δε θα είναι εδώ!

Spark D' Ark είπε...

καλά είσαι τρελλή? δεν είναι εφημερία και βλέπετε ντοκυνταιρ? γυρίστε το δικός σας!!! Home made E.R.

ria είπε...

μετά που συμπληρώσαμε κάνα δυο κεφάλαια στο κάμα σούτρα, το ρίχνουμε στη διανόηση!!!!

τώρα ετοιμάζει ανάρτηση.

ασε εμείς δεν κωλώνουμε ούτε στις εφημερίες!

Spark D' Ark είπε...

το ξέρω μωρό μου τι γινεται στις εφημεριες...