Τρίτη, Σεπτεμβρίου 02, 2008

ΣΚΥΛΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΣΑΣ



Ναι, σε σας μιλάω, που φλερτάρετε με το τακτ των Ούνων του Αττίλα (δεν τους έχω γνωρίσει προσωπικά -είμαι 1 γενιά μετά- αλλά δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα). Τι με νοιάζει εμένα αν περνάτε την φάση πολυμίξερ; (παιδιά, σκυλιά, δουλειά, ερωμένες, παραδουλεύτρες) Είστε γενετικά σχεδιασμένες για αποδεικνύετε θεωρία τη φυσικής επιλογής ή τη θεωρία Highlander αν προτιμάτε (In the end there can be only one). Ακονίστε τα νύχια σας, φορέστε τα κραγιόν σας, το μίνι και το ντεκολτέ σας και αρχίστε να φιλάτε τα βατράχια σας –ανελέητα κατά προτίμηση-. Αν δεν γίνουν πρίγκιπες, προχωρήστε παρακάτω, αν δεν βρείτε και παρακάτω, αρχίστε να φιλιέστε μεταξύ σας. Τι σόι απελευθερωμένοι είμαστε;
Και επειδή ο χρόνος με πιέζει, θα κλείσω με μία ατάκα του Νίκου, που έλεγε κάθε φορά, που μονολογούσα με απόγνωση «Θεέ μου!»… «Νίκος, για σένα, απλά Νίκος.»
Νίκο, σου έρχομαι!
ΥΣ Παρακαλούνται οι λοιπές λυσσασμένες όπως αφήσουν comment για reunion ή απλή γνωριμία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: